Klubmodul henter siden
Påskeridelejr 2025
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Påskeridelejr 2025

Lidt oplysninger om, hvad vi har planlagt for påske ferien, hvis du / I vil deltage.

Vi starter hver dag med at mødes udenfor rytterstuen kl. 08.00 og afhængig af dagens aktivitet henter vi og sadler hestene eller vi starter med teori.

Vi rider 2 gange hver dag, min. en time pr gang, udover dagens aktivitet.

I bliver delt ind i hold efter hvor meget I kan og vi prøver at lave små hold på 2-3 ryttere pr. hold eller ride ene lektioner.

Der er hverdag frokost med saftevand inkluderet i prisen.

Vi slutter dagen med en lille hygge stund kl. ca. 16.00, hvor vi hygger med kage og kakao eller saftevand.

 kl. 16  skal børnene afhentes. efter 17 er der ikke opsyn med børnene.

Børnene skal medbringe ride hjelm og varmt tøj, gerne skifte strømper samt evt. sikkerhedsvest. 

Vi anbefaler, at eleverne beholder ride hjelmen på i stald og ved omgang med hestene.

Alder fra 7 år og op 

 

Husk at skrive navn i ride hjelm og andet udstyr.

Forældre og andre nysgerrige voksne er altid velkomne, men helst sidst på dagen.

Husk - at skrive ønske hest/ pony på tilmeldingen .
           -at give tilladelse til foto på facebook
            -at angive Cpr nr barnet og Tlf på pårørende. 

Knus Christine & Co.

 

Tilmelding og betaling af depositum (kr. 500,-) ved tilmelding.

Inden ridelejren vil det resterende beløb blive faktureret.
Pris: 3 dage : kr. 1.700,-incl depositum


Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
01.04.2025
Tidspunkt
14.04.2025 kl. 08.00 - 16.04.2025 kl. 17.00
Sted
Baunegaarden