Ridelejr uge 31 2023

Ridelejr i uge 31 2022 er kun for øvede parter og ryttere med egen hest.

Det er et krav at du som deltager på ridelejren kan:

• Ride skridt, trav og galop på bane og i skoven.
  • Springe svarende til LC
  • Dressur min LC3
  • Sadle op og ride selv.
  • du skal være ''''''''''''''''selvkørende'''''''''''''''' med alt
  • Selv trække din hest til og fra fold.
  • Vi slutte ugen med en terræn stævne lørdag men det er frivilligt og ikke en del af ridelejren
  • Er min 12 år

HUSK - Opfylder du ikke ovenstående kan du tilmelde dig ridelejrene i uge 26,27 , 28,eller 42 hvis du kan ride alene og påskeridelejren eller Mini ridelejren, hvis du er ny (se aktivitets kalenderen)

Vi mødes hver morgen kl. 08.00 i rytterstuen og afslutter dagen mellem 16.00-17.00, undtagen fredag, hvor der er overnatning.

Der vil hver dag være frokost og saft til alle, og selvfølgelig aftensmad fredag og morgenmad lørdag.

Du vil bl.a. kunne blive udsat for følgende aktiviteter:

Ponygames (rytterlege), kvadrille, springning, terrænspringning, turridning, voltigering (gymnastik på hesten), hyggeture uden sadel, forskellige konkurrencer i dressur og spring og ”banan-spise-konkurrence”. Hvis vejret er godt kører vi til stranden, så husk badetøj.

Da alt ikke er på plads endnu, modtager vi gerne gode ideer og forslag til aktiviteter.

Prisen for en hel uge koster kr. 3.200. på elev hest

Tilmelding på KLUBMODULET.

Kommer du med egen hest udefra, skal du aftale opstaldning med Christine.

Vi gør opmærksom på, at der er et begrænset antal pladser og tilmeldingen er efter først-til-mølle-princippet.

Christine e-mail : css@rscc.dk

Christine tlf. 23 64 95 23.

De bedste hestehilsner fra Christine & CO.

Obs.

Ved tilmelding bedes oplyst følgende:

• Egen hest eller rideskolehest? (Hvis rideskolehest angiv gerne ønsker, men husk at alle hesteønsker ikke kan opfyldes, da vi alle ikke kan ride på den samme hest)
  • Deltagers navn, adresse, og cpr. nummer.
  • Tlf. numre ved ulykke.
  • Om deltager må, uden samtykke, røntgenfotograferes og behandles på skadestue.
  • Om billeder af deltager må lægges på facebook / rideskolens hjemmeside.
24.07.2023
31.07.2023 kl. 08.00 - 05.08.2023 kl. 10.00