Ridelejr uge 32

Ridelejr i uge 32 2020 er kun for øvede parter og ryttere med egen hest.

Det er et krav at du som deltager på ridelejren kan:

• Ride skridt, trav og galop på bane og i skoven.
  • Sadle op og ride selv.
  • Selv trække din hest til og fra fold.

HUSK - Opfylder du ikke ovenstående kan du tilmelde dig ridelejrene i uge 27 & 28, hvis du kan ride alene og påskeridelejren eller Mini ridelejren, hvis du er ny (se aktivitets kalenderen)

Vi mødes hver morgen kl. 08.00 i rytterstuen og afslutter dagen mellem 16.00-17.00, undtagen fredag, hvor der er overnatning.

Der vil hver dag være frokost og saft til alle, og selvfølgelig aftensmad fredag og morgenmad lørdag.

Du vil bl.a. kunne blive udsat for følgende aktiviteter:

Ponygames (rytterlege), heste-fodbold, kvadrille, springning, terrænspringning, turridning, voltigering (gymnastik på hesten), hyggeture uden sadel, forskellige konkurrencer i dressur og spring og ”banan-spise-konkurrence”. Hvis vejret er godt kører vi til stranden, så husk badetøj.

Da alt ikke er på plads endnu, modtager vi gerne gode ideer og forslag til aktiviteter.

Prisen for en hel uge koster kr. 3.000.

Der betales et indskud på kr. 1000 ved tilmelding, som refunderes ved afmelding senest 4 uger før ridelejren.

Tilmelding på KLUBMODULET.

Kommer du med egen hest udefra, skal du aftale opstaldning med Christine.

Vi gør opmærksom på, at der er et begrænset antal pladser og tilmeldingen er efter først-til-mølle-princippet.

Christine’s e-mail : css@lite.dk

Christine''''''''s tlf. 23 64 95 23.

De bedste hestehilsner fra Christine & CO.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Obs.

Ved tilmelding bedes oplyst følgende:

• Om du deltager hele ugen eller kun enkelte dage.
  • Egen hest eller rideskolehest? (Hvis rideskolehest angiv gerne ønsker, men husk at alle hesteønsker ikke kan opfyldes, da vi alle ikke kan ride på den samme hest)
  • Deltagers navn, adresse, og cpr. nummer.
  • Tlf. numre ved ulykke.
  • Om deltager må, uden samtykke, røntgenfotograferes og behandles på skadestue.
  • Om billeder af deltager må lægges på facebook / rideskolens hjemmeside.
20.07.2020
03.08.2020 kl. 08.00 - 08.08.2020 kl. 16.00